انٹرنیشنل سینٹر فارمائیگریشن پالیسی ڈویلپمنٹ کی جانب سے دو روزہ تربیتی ورکشاپ کا انعقاد

لاہور : انٹرنیشنل سینٹر فار مائیگریشن پالیسی ڈویلپمنٹ(ICMPD) نے لاہور میں دو روزہ تربیتی ورکشاپ کا انعقاد کیا جس کا عنوان تھا ” پاکستان میں میڈیا رپورٹنگ کے ذریعے ہجرت اور اس کے بارے میں بہتر رپورٹنگ کرنے کے لیے علم، معلومات تک رسائی اور صحافیوں کے لیے ٹولز کو مضبوط کرنا۔ اس تربیتی ورکشاپ میں تقریباً 25 صحافیوں اور میڈیا کے اہلکاروں نے حصہ لیا جن میں سینئر صحافی بھی شامل تھے،جو کہ صوبہ پنجاب میں نیوز بیٹس کی کوریج کر رہے تھے۔
ورکشاپ کا بنیادی مقصد پاکستان میں مائیگریشن مینجمنٹ اور گورننس کے حوالے سے صحافیوں کی آگاہی میں اضافہ کرنا تھا۔ شرکاء ہجرت کے دائرے میں ذمہ دار اور اخلاقی صحافت کے لیے ضروری اصطلاحات، بہترین طریقوں اور مخصوص تکنیکوں سے لیس تھے۔ عملی مشقوں، کیس اسٹڈیز، اور مختصر ویڈیوز کے ذریعے، شرکاء کی صلاحیتوں کو فروغ اور حوصلہ افزائی کی کہ وہ ہجرت سے متعلق موضوعات پر مرکوز مضامین اور مواد تخلیق کریں، جس کے ذریعے ملک بھر میں آگاہی پیدا کی جا سکے۔
تربیتی پروگرام کے ایک جزو کے طور پر،آئی سی ایم پی ڈی کے ماہر ین نے صحافیوں کے لیے ہجرت کی رپورٹنگ (2020) پر ہینڈ بک کا ایک جائزہ فراہم کیا، جو صحافیوں کو غیر جانبدارانہ، حقائق پر مبنی رپورٹیں بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ مزید برآں، ڈیجیٹل سٹوریس کی اہمیت اور غیر قانونی ہجرت کے حقائق اور نتائج کے بارے میں سامعین کے تاثرات کو متاثر کرنے کی اہمیت زور دیا گیا۔
پاکستان کے بیورو آف امیگریشن اینڈ اوورسیز ایمپلائمنٹ اورایف آئی اے کے نمائندگان بھی اس سیشن کا حصہ تھے، جنہوں سے شرکاء کو قانونی مائیگریشن پاتھ ویز ، بی ای او ای کی سہولت فراہم کرنے اور ہجرت کے غیر قانونی راستوں کو حل کرنے میں ہر ادارے کے کردار کو سمجھنے کا موقع فراہم کیا۔
یہ ورکشاپ ”پاکستان میں بے قاعدہ ہجرت کے خطرات کے بارے میں آگاہی اور معلوماتی مہم ۔۔۔پارم ۲۔۔کے منصوبے کے فریم ورک کے اندر منعقد کی گئی تھی، جسے یورپی یونین کی طرف سے مالی اعانت فراہم کی گئی تھی اور آسٹریا، بلغاریہ، فن لینڈ، جرمنی اور یونان کے مشترکہ تعاون سے نافذ کیا گیا۔ اس طرح کے اقدامات کا مقصد غیر قانونی نقل مکانی کا مقابلہ کرنا اور پاکستان میں ممکنہ تارکین وطن کے درمیان باخبر فیصلہ سازی کو فروغ دینا ہے۔
#ICMPD #MRC #EU #Austria #Bulgaria #Finland #Germany #Greece #Pakistan

تعارف: رانا علی زوہیب

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*