بحریہ ٹاؤن راولپنڈی میں سالانہ بلڈ ڈونیشن کیمپ کا انعقاد

راولپنڈی: بحریہ ٹاؤن راولپنڈی کے ہیڈ آفس میں جمیلہ سلطانہ فاؤنڈیشن کے تعاون سے شہر میں تھیلیسیمیا کے مریضوں کی مدد کے لیے ایک کامیاب بلڈ ڈونیشن کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔ 15 مئی 2024 کو منعقد ہونے والے کیمپ میں بحریہ ٹاؤن کے ملازمین اور عام لوگوں کی طرف سے زبردست ردعمل دیکھا گیا، جس میں 200 کے قریب خون کی بوتلیں جمع کی گئیں۔

مشترکہ منصوبے کا مقصد تھیلیسیمیا کے مریضوں کی زندگیوں پر مثبت اثر ڈالنا ہے، جنہیں اپنی حالت کو سنبھالنے کے لیے باقاعدگی سے خون کی منتقلی کی ضرورت ہوتی ہے۔ جمیلہ سلطانہ فاؤنڈیشن، تھیلیسیمیا کے مریضوں کی مدد کے لیے وقف ایک غیر منافع بخش تنظیم، تھیلیسیمیا کے مریضوں کی مدد کے لیے ایک عرصے سے کام کر رہی ہے۔

یہ سالانہ بلڈ ڈونیشن کیمپ بحریہ ٹاؤن راولپنڈی کے ڈائریکٹر جناب شاہد محمود کی ایک کوشش ہے جو ہر سال اس نیک مقصد کے لیے اس کیمپ کا اہتمام کرتے رہتے ہیں۔ ان کی کوششوں نے تھیلیسیمیا کے مریضوں اور ان کے اہل خانہ کی زندگیوں پر نمایاں اثر ڈالا ہے۔

جمیلہ سلطانہ فاؤنڈیشن کے نمائندے نے کہا کہ "ہم بحریہ ٹاؤن کے شکر گزار ہیں کہ انہوں نے اس نیک مقصد میں ہمارے ساتھ شراکت کی۔” "ملازمین اور عام لوگوں کا ردعمل زبردست رہا ہے، اور ہم ان کی خدا ترسی اور مریضؤں کی مدد کے جذبے کی تعریف کرتے ہیں۔”

کیمپ کو اچھی طرح سے منظم کیا گیا تھا، جس میں طبی پیشہ ور افراد اور جمیلہ سلطانہ فاؤنڈیشن کے رضاکاروں نے خون عطیہ کے عمل کو یقینی بنایا۔ اس خون کے عطیہ کیمپ کی کامیابی بحریہ ٹاؤن اور جمیلہ سلطانہ فاؤنڈیشن کے ضرورت مندوں کی مدد کرنے کے عزم کا ثبوت ہے۔

جمع شدہ خون کی بوتلیں راولپنڈی میں تھیلیسیمیا کے مریضوں کو اہم مدد فراہم کریں گی، اور منتظمین کو امید ہے کہ وہ اس اقدام کو ہر سال جاری رکھیں گے تاکہ اس بیماری سے متاثرہ افراد کی زندگیوں پر دیرپا اثر پڑے۔

تعارف: سید شاہد عباس کاظمی

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*