مدثر فاروق، کشمیر میں ویب سینسیشن " کوشور کلا کار"

مدثر فاروق، کشمیر میں ویب سینسیشن ” کوشور کلا کار”

مدثر فاروق جسے کوشور کلاکار کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ایک کشمیری انٹرنیٹ سنسیشن ہے جو اپنی ویڈیوز کے لیے پورے کشمیر میں تالیاں اور تعریفیں کما رہا ہے۔

مدثرایک شاندار دل والا آدمی ہے جو ہندوستان کے زیر انتظام کشمیر میں ایک عوامی شخصیت ہے۔ ایک مشہور کشمیری YouTuber، سینماٹوگرافر، اور مواد تخلیق کرنے والا۔ اس نے شمالی کشمیر کا بہترین YouTuber کا ایوارڈ بھی جیتا ہے۔ وہ اپنے لوگوں کے ساتھ اپنی محبت اور عظیم سخاوت کے جذبے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ یوٹیوب سنسنیشن تقریباً تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر اپنے تخلیق کردہ مواد کے ذریعے سماجی، سیاسی مسائل کو باقاعدگی سے اجاگر کرتا ہے۔

ہمارے ساتھ بات چیت میں، مدثر نے اپنے یوٹیوب کے سفر، معاشرے سے اپنی وابستگی، اور اپنے ویڈیو آلات کی یادوں کے بارے میں بصیرت کا انکشاف کیا۔

"میں کوئی پیشہ ور اداکار، سنیماٹوگرافر، یا ہدایت کار نہیں ہوں۔ اپنے اسکول کے دنوں میں، میں اسٹیج شوز میں حصہ لیتا تھا اور جیسے جیسے وقت گزرتا گیا، میں نے فیس بک اور یوٹیوب جیسے ویب پر مبنی تفریحی مراحل کے ذریعے باقاعدگی سے ریکارڈنگ کرنا شروع کردی۔ میں چاہتا تھا۔ اداکاری کرنا اور اداکاری کرنا” 

ایک آزاد فنکار

1993 میں پیدا ہوا 29 سالہ فنکار ایک محنت کش خاندان سے تعلق رکھتا ہے جہاں اسکول مکمل کرنا، اعلیٰ تعلیم حاصل کرنا اور محفوظ ملازمت حاصل کرنا طرز زندگی کا بہترین انتخاب ہے۔ پھر بھی، وہ فیس بک اور یوٹیوب جیسے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر مواد بنانے کا فیصلہ کرتا ہے۔

فلم سازی کا ان کا جنون بہت گہرا تھا 2008 میں اسکول مکمل کرنے کے بعد اس نے فلم میکنگ اور ویڈیو گرافی کا سیشن لینا شروع کیا۔

اگلے چند سالوں میں، اس نے اپنی مہارتوں کو تیار کیا اور 2013 میں اپنی پہلی مختصر فلم "خالی کرسی” بنائی۔ بعد میں انہوں نے اسے جاری رکھنے اور مختلف سماجی مسائل پر بہت سی دوسری مختصر فلمیں بنانے کا فیصلہ کیا۔

مدثر نے اپنا یوٹیوب سفر دسمبر 2018 میں شروع کیا تب سے ان کے یوٹیوب چینل ‘کوشور کلاکار’ کی مقبولیت اس قدر بڑھ گئی کہ آج وہ ہر کشمیری کے گھر گھر کا نام بن چکے ہیں اور اپنے مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر لاکھوں فالوورز اور سبسکرائبرز حاصل کر چکے ہیں۔

"ہم شوٹنگ سے پہلے تمام نقطہ نظر اور معاشرے کے بارے میں آگاہی رکھنے کی کوشش کرتے ہیں اس مقصد کے ساتھ کہ اس سے کسی کے جذبات کو ٹھیس نہ پہنچے،” 

وہ کہتے ہیں کہ وہ لوگوں کے لیے زندگی کے ظالمانہ حقیقی عوامل سے بچنے کے لیے جگہ بنانے کی کوشش کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ "اہم نکتہ افسردہ لوگوں کے آنسو پونچھنا ہے۔ اس دنیا میں کچھ بھی ناممکن نہیں ہے اور کوئی بھی رکاوٹ کسی شخص کو اس کے خوابوں کی تعبیر سے نہیں روک سکتی اگر کوئی عزم اور مقصد کے لیے محنت کرے،” انہوں نے کہا۔

یوٹیوب سنسنیشن کے علاوہ، مدثر بنیادی طور پر امریکہ میں مقیم ایک کمپنی – Pixopal میں پروجیکٹ مینیجر ہے، جو کہ ایک سرکردہ فوٹو ری ٹچنگ کے طور پر ایک سروس پلیٹ فارم ہے۔

0Shares

تعارف: ویب ڈیسک

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*

0Shares